Публікація:
Формування методів маркетингового менеджменту на малих підприємствах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Київський університет культури

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В доповіді доведено, що маркетинговий менеджмент на малих підприємствах спрямований на ефективне управління маркетинговими процесами з урахуванням обмежених ресурсів, високої конкуренції та змінного ринкового середовища. Основна мета – досягнення стабільного розвитку бізнесу через побудову ефективної комунікації зі споживачами, створення унікальної цінності та підвищення конкурентоспроможності

Опис

Бібліографічний опис

Косенко Є. А. Формування методів маркетингового менеджменту на малих підприємствах / Косенко Є. А., Шипуліна Ю. С. // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 27–28 березня, 2025 р. : у 3 ч. Ч. 3 / Міністерство освіти і науки України ; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2025. – С. 265-267.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в