Публікація: Формування методів маркетингового менеджменту на малих підприємствах
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Київський університет культури
Анотація
В доповіді доведено, що маркетинговий менеджмент на малих підприємствах спрямований на ефективне управління маркетинговими процесами з урахуванням обмежених ресурсів, високої конкуренції та змінного ринкового середовища. Основна мета – досягнення стабільного розвитку бізнесу через побудову ефективної комунікації зі споживачами, створення унікальної цінності та підвищення конкурентоспроможності
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Косенко Є. А. Формування методів маркетингового менеджменту на малих підприємствах / Косенко Є. А., Шипуліна Ю. С. // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 27–28 березня, 2025 р. : у 3 ч. Ч. 3 / Міністерство освіти і науки України ; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2025. – С. 265-267.
