Публікація:
Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства

dc.contributor.authorДеревянко, Єлизавета
dc.contributor.authorКорзанов, Микита
dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївна
dc.date.accessioned2024-07-09T08:57:23Z
dc.date.available2024-07-09T08:57:23Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractВизначено основні напрями експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства. Сформульовано основні критерії відповідності для методичного забезпечення експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства
dc.identifier.citationДеревянко Є. О. Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства / Є. О. Деревянко, М. М. Корзанов, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 751.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79201
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectдіагностка, маркетинг
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectбізнес-середовище
dc.subjectінформаційні ризики
dc.subjectфакт-чекінг
dc.titleАктуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2024_Derevianko_Aktualni_problemy_diahnostuvannia.pdf
Розмір:
309.88 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: