Публікація:
Розробка економіко-математичних моделей з організації маркетингової діяльності промислового підприємства

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-17T10:18:45Z
dc.date.available2014-02-17T10:18:45Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractВ роботі розроблені економіко-математичні моделі з організації діяльності промислового підприємства з позиції системного підходу організації і планування, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників при виборі стратегій цієї діяльності розвитку, так і тактики виконання поточних робіт з маркетингу, які базуються на формуванні організаційної структури маркетингового департаменту та здійснюється залежно від необхідних обсягів робіт з маркетингу для підприємства, їх інтенсивності, розподілу робіт і продуктивності доступного контингенту працівників, що мають відповідний рівень кваліфікації, з урахуванням виділених обсягів фінансування і доступності потрібних ресурсів, а також виділених груп можливих покупців та рівню їх лояльності.uk
dc.description.abstractThe paper introduces economic mathematical models of industrial enterprise activity organization based on the system approach to organization and planning, influence of external and internal indexes when choosing both this development activity strategy and current marketing tactics, which are based on marketing department organization structure formation and curried out depending on the necessary enterprise in marketing their intensity, distribution and efficiency of the available staff who are competent enough taking into account the allocated finance and the availability of the necessary resources, and also the available groups of potential customers and the level of their loyalty.en
dc.identifier.citationРайко Д. В. Розробка економіко-математичних моделей з організації маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2008. – № 17.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4185
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectобсяг виробництваuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectпідхід системнийuk
dc.subjectстратегія розвиткуuk
dc.subjectфінансуванняuk
dc.subjectресурсиuk
dc.titleРозробка економіко-математичних моделей з організації маркетингової діяльності промислового підприємстваuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_HPI_2008_17_Raiko_Rozrobka ekonomiko.pdf
Розмір:
369.52 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: