Публікація: Розробка економіко-математичних моделей з організації маркетингової діяльності промислового підприємства
Дата
2008
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
В роботі розроблені економіко-математичні моделі з організації діяльності промислового підприємства з позиції системного підходу організації і планування, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників при виборі стратегій цієї діяльності розвитку, так і тактики виконання поточних робіт з маркетингу, які базуються на формуванні організаційної структури маркетингового департаменту та здійснюється залежно від необхідних обсягів робіт з маркетингу для підприємства, їх інтенсивності, розподілу робіт і продуктивності доступного контингенту працівників, що мають відповідний рівень кваліфікації, з урахуванням виділених обсягів фінансування і доступності потрібних ресурсів, а також виділених груп можливих покупців та рівню їх лояльності.
The paper introduces economic mathematical models of industrial enterprise activity organization based on the system approach to organization and planning, influence of external and internal indexes when choosing both this development activity strategy and current marketing tactics, which are based on marketing department organization structure formation and curried out depending on the necessary enterprise in marketing their intensity, distribution and efficiency of the available staff who are competent enough taking into account the allocated finance and the availability of the necessary resources, and also the available groups of potential customers and the level of their loyalty.
The paper introduces economic mathematical models of industrial enterprise activity organization based on the system approach to organization and planning, influence of external and internal indexes when choosing both this development activity strategy and current marketing tactics, which are based on marketing department organization structure formation and curried out depending on the necessary enterprise in marketing their intensity, distribution and efficiency of the available staff who are competent enough taking into account the allocated finance and the availability of the necessary resources, and also the available groups of potential customers and the level of their loyalty.
Опис
Ключові слова
планування, обсяг виробництва, менеджмент, підхід системний, стратегія розвитку, фінансування, ресурси
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Розробка економіко-математичних моделей з організації маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2008. – № 17.