Публікація:
Інформаційна взаємодія підприємства в процесі маркетингової діяльності

Ескіз

Дата

2012

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ТОВ "Друкарський дім "Папірус"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

На сьогодні фахівцям з маркетингу необхідно докладати значно більше зусиль для привернення й утримання інтересу споживачів до будь-якого виду товарів чи послуг, тому важливим чинником успішного й ефективного функціонування підприємства стають комунікації. У процесі реалізації комунікацій на ринку виявляється соціальна функція підприємства, яка характеризує внутрішні зв'язки між членами колективу та зовнішні зв'язки між підприємством і потенційними чи реальними споживачами, конкурентами, партнерами й іншими контактними групами. Для ефективного управління цими зв'язками та для їх упорядкування підприємство має враховувати потреби й інтереси суб'єктів системи "споживач – підприємство – партнер". Саме наявність у зазначеній системі комунікаційного зв'язку дозволяє досягти відчутного синергетичного ефекту.

Опис

Ключові слова

підприємство, маркетингова діяльність, інформаційна взаємодія

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Інформаційна взаємодія підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2012. – Ч. 3, розд. 7. – С. 393-401.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в