Публікація:
The balance between automation and human touch in marketing

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

digital marketing, marketing automation, human-machine systems, artificial intelligence in marketing, personalized marketing communications

Бібліографічний опис

Taranov Y. O. The balance between automation and human touch in marketing [Електронний ресурс] / Y. O. Taranov, O. N. Nashchekina // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – P. 263-264. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72594

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в