Публікація: Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень
Дата
2011
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Анотація
Систематизовано ознаки класифікації інформації для маркетингових досліджень. Наведені основні види постачальників маркетингової інформації та її зміст в залежності від мети маркетингового дослідження.
The classification signs of information for the marketing research are systematized. The main types of the marketing information suppliers and its contents depending on purposes of the marketing research are given.
The classification signs of information for the marketing research are systematized. The main types of the marketing information suppliers and its contents depending on purposes of the marketing research are given.
Опис
Ключові слова
маркетингове дослідження, постачальник, місткість ринку, кон'юнктура, конкуренти, споживачі, marketing research, supplier, market capacity, conjuncture, rivals, consumers
Бібліографічний опис
Яковлєв А. І. Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 406-418.