Публікація:
Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень

Ескіз

Дата

2011

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Систематизовано ознаки класифікації інформації для маркетингових досліджень. Наведені основні види постачальників маркетингової інформації та її зміст в залежності від мети маркетингового дослідження.
The classification signs of information for the marketing research are systematized. The main types of the marketing information suppliers and its contents depending on purposes of the marketing research are given.

Опис

Ключові слова

маркетингове дослідження, постачальник, місткість ринку, кон'юнктура, конкуренти, споживачі, marketing research, supplier, market capacity, conjuncture, rivals, consumers

Бібліографічний опис

Яковлєв А. І. Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 406-418.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в