Публікація:
Стратегія оптимізації витрат на підприємстві в умовах кризи

dc.contributor.authorДергач, Аріна Павлівнаuk
dc.contributor.authorВасильцова, Світлана Олександрівнаuk
dc.date.accessioned2017-09-13T07:56:00Z
dc.date.available2017-09-13T07:56:00Z
dc.date.issued2017
dc.description.abstractБудь-яке підприємство намагається отримати більший дохід від своєї діяльності, і, отже, скоротити витрати на виробництво і реалізацію продукції. Тому облік і оптимізація витрат є одним з найважливіших аспектів в діяльності підприємства. Особливо це важливо в умовах нестабільності і кризи. У даній статті розглядаються класифікація витрат на підприємстві, їх складова в собівартості продукції, аспекти формування витрат підприємства. Собівартість являє собою грошову форму вираження витрат і характеризує ступінь використання ресурсів на підприємстві, тому є одним з найважливіших показників ефективності діяльності. Результатом роботи є розробка стратегії підприємства в кризовій ситуації. Його основою є зниження собівартості продукції за рахунок оптимізації витрат.uk
dc.description.abstractEvery company is trying to get more income from their operation, and therefore reduce the production costs and production release. Therefore, accounting and optimization are one of the most important aspects of the enterprise. It is especially in conditions of instability and crisis. This article discusses costs of classification in the enterprise, their constitment in the cost price, aspects of formation of consumption. Cost price is a monetary expression of consumption and characterizes measure of resources utilization of enterprise, therefore one of the most important performance indicators. Result is development of companie's strategy in crisis situation, it based on reduction of product cost through cost optimization.en
dc.identifier.citationДергач А. П. Стратегія оптимізації витрат на підприємстві в умовах кризи / А. П. Дергач, С. О. Васильцова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 24 (1246). – С. 63-66.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31194
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectсобівартість продукціїuk
dc.subjectкризова ситуаціяuk
dc.subjectантикризове управлінняuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectcost priceen
dc.subjectcost optimizationen
dc.titleСтратегія оптимізації витрат на підприємстві в умовах кризиuk
dc.title.alternativeStrategy of the cost optimization on the enterprise in conditions of the crisisen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2017_24_Derhach_Stratehiya_optymizatsiyi.pdf
Розмір:
703 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.21 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: