Публікація:
Підготовка до тестування з мови професійного навчання. Аудіювання та говоріння

dc.contributor.authorЛухіна, Марина Юріївнаuk
dc.contributor.authorЧернявська, Світлана Миколаївнаuk
dc.contributor.authorГомон, Андрій Михайловичuk
dc.date.accessioned2021-06-18T07:14:14Z
dc.date.available2021-06-18T07:14:14Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractЗараз в Україні створена система рівнів спільного володіння українською мовою як іноземною, яка відповідає міжнародним стандартам: елементарний рівень (А1), базовий рівень (А2), перший рівень (В1), просунутий рівень (В2), високий рівень (С1), четвертий рівень вільного володіння (С2). Розробка системи рівнів володіння українською мовою як іноземним, лінгвометодичний опис цих рівнів у формі вимог, а також створення відповідної системи тестування має визначальне значення для сучасної теорії і практики викладання української мови як іноземного і мови професійного навчання. Розробка системи рівнів володіння українською мовою як іноземною, опис цих рівнів у формі вимог, а також створення відповідної системи тестування має визначальне значення для сучасної теорії і практики викладання української мови як іноземної та мови професійного навчання. Досягнення першого рівня володіння українською мовою та мовою професійного навчання дозволяє іноземцеві задовольняти основні комунікативні потреби під час спілкуванні з носіями мови в соціально–побутовій і соціально–культурній сферах. Цей рівень забезпечує необхідну базу для успішної комунікації в умовах україномовного середовища з використанням обмеженого набору мовленнєвих засобів, а також дозволяє іноземним громадянам почати здобувати якісну освіту на першому курсі в українських університетах, що висуває вимогу обов’язкового тестування іноземних студентів. У цих методичних вказівках (Частина 1) подано вимоги до тестування з аудіювання та говоріння, що відповідають першому рівню володіння українською як іноземною та мовою професійного навчання. Спочатку аналізується зміст комунікативно–мовної компетенції, пропонуються ситуації та теми спілкування. Для кожного виду мовленнєвої діяльності подано вимоги для реалізації основних інтенцій, завдання та інструкції для їх виконання під час тестування.uk
dc.identifier.citationПідготовка до тестування з мови професійного навчання. Аудіювання та говоріння : методичні вказівки для практичних занять з дисциплін "Українська мова як іноземна" та "Мова професійного навчання" : для іноземних студентів усіх спец. / уклад.: М. Ю. Лухіна, С. М. Чернявська, А. М. Гомон ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – 42 с. – Укр., рос. мовами.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9728-0616
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9438-6965
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7280-9402
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53219
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectметодичні вказівкиuk
dc.subjectінтенціїuk
dc.subjectмонологічне мовленняuk
dc.subjectдіалогічне мовленняuk
dc.subjectкомунікативні наміриuk
dc.titleПідготовка до тестування з мови професійного навчання. Аудіювання та говорінняuk
dc.typeLearning Objecten
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationf3c9ae3b-de03-4e35-90ff-f06feb1a0df8
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryf3c9ae3b-de03-4e35-90ff-f06feb1a0df8

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2021_Pidhotovka_do_testuvannia.pdf
Розмір:
537.5 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: