Публікація: Developing methods for forming brand strategy of higher educational institution
Дата
2017
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Agenda Publishing House
Анотація
Статтю присвячено розробці та застосуванню методичних засобів щодо формування стратегії розвитку бренду ВНЗ, на підставі методів економетричного моделювання та кластерного аналізу, що дає змогу виявити найбільш впливові фактори формування лояльності споживачів освітніх послуг ВНЗ.
The article is devoted to the development of some methodical approaches to formation of the brand development strategy of Universities, on the basis of econometric modeling and cluster analysis methods, which allow to identify the most influential factors for consumers loyalty formation of educational services of higher educational institutions.
The article is devoted to the development of some methodical approaches to formation of the brand development strategy of Universities, on the basis of econometric modeling and cluster analysis methods, which allow to identify the most influential factors for consumers loyalty formation of educational services of higher educational institutions.
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, бренд, потенціал вищого навчального закладу, marketing strategy, brand, potential of a higher educational establishment
Бібліографічний опис
Stepurina S. O. Developing methods for forming brand strategy of higher educational institution / S. O. Stepurina, O. A. Sergienko, O. B. Bilotserkivskyi // World scientific extent : coll. of sci. art. – Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2017. – P. 360-369. – Укр. мовою.