Публікація:
Developing methods for forming brand strategy of higher educational institution

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Статтю присвячено розробці та застосуванню методичних засобів щодо формування стратегії розвитку бренду ВНЗ, на підставі методів економетричного моделювання та кластерного аналізу, що дає змогу виявити найбільш впливові фактори формування лояльності споживачів освітніх послуг ВНЗ.
The article is devoted to the development of some methodical approaches to formation of the brand development strategy of Universities, on the basis of econometric modeling and cluster analysis methods, which allow to identify the most influential factors for consumers loyalty formation of educational services of higher educational institutions.

Опис

Ключові слова

маркетингова стратегія, бренд, потенціал вищого навчального закладу, marketing strategy, brand, potential of a higher educational establishment

Бібліографічний опис

Stepurina S. O. Developing methods for forming brand strategy of higher educational institution / S. O. Stepurina, O. A. Sergienko, O. B. Bilotserkivskyi // World scientific extent : coll. of sci. art. – Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2017. – P. 360-369. – Укр. мовою.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в