Публікація:
Генезис поняття готовності споживачів

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-18T11:19:21Z
dc.date.available2014-02-18T11:19:21Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractПроведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття готовності споживачів; наведено своє визначення, відокремлення в ньому готовності споживачів, яке раніше не використовувалося, як усвідомленої необхідності у споживанні і використанні певної продукції підприємства, яка має споживчу корисність для підвищення ефективності бізнесу споживачів – підприємств та споживчу цінність для фізичних осіб - споживачів науково-технічної продукції підприємства.uk
dc.identifier.citationРайко Д. В. Генезис поняття готовності споживачів / Д. В. Райко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. пр. – Луганськ : СНУ, 2009. – № 15.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4232
dc.language.isouk
dc.publisherСхідноукраїнський національний університетuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectкорисність споживчаuk
dc.subjectцінність споживчаuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleГенезис поняття готовності споживачівuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Henezys poniattia hotovnosti_2009.pdf
Розмір:
223.12 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: