Публікація: Генезис поняття готовності споживачів
Дата
2009
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Східноукраїнський національний університет
Анотація
Проведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття готовності споживачів; наведено своє визначення, відокремлення в ньому готовності споживачів, яке раніше не використовувалося, як усвідомленої необхідності у споживанні і використанні певної продукції підприємства, яка має споживчу корисність для підвищення ефективності бізнесу споживачів – підприємств та споживчу цінність для фізичних осіб - споживачів науково-технічної продукції підприємства.
Опис
Ключові слова
продукція, корисність споживча, цінність споживча, ефективність, маркетинг
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Генезис поняття готовності споживачів / Д. В. Райко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. пр. – Луганськ : СНУ, 2009. – № 15.