Публікація:
Рівні ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, ринковий сегмент, фінансовий результат, торгова марка

Бібліографічний опис

Чернобровкіна С. В. Рівні ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємств / С. В. Чернобровкіна // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2019" : тр. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 грудня 2019 р. / ред. Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2019. – С. 47-49.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в