Publication:
Умови формування ефективного бренду на вітчизняному ринку

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Description

Citation

Скуйбіда К. Ю. Умови формування ефективного бренду на вітчизняному ринку / К. Ю. Скуйбіда, О. А. Василиненко, А. Б. Макаренко // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2013) : зб. матеріалів 5-ї ювілейної Міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф., 26-30 травня 2013 р., м. Алушта / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 170-172.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By