Публікація:
Умови формування ефективного бренду на вітчизняному ринку

dc.contributor.authorСкуйбіда, К. Ю.uk
dc.contributor.authorВасилиненко, О. А.uk
dc.contributor.authorМакаренко, Анастасія Борисівнаuk
dc.date.accessioned2019-02-26T10:50:34Z
dc.date.available2019-02-26T10:50:34Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationСкуйбіда К. Ю. Умови формування ефективного бренду на вітчизняному ринку / К. Ю. Скуйбіда, О. А. Василиненко, А. Б. Макаренко // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2013) : зб. матеріалів 5-ї ювілейної Міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф., 26-30 травня 2013 р., м. Алушта / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 170-172.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39919
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectінвестуванняuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectекономіка ринковаuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.titleУмови формування ефективного бренду на вітчизняному ринкуuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication27ebdc90-584a-4066-b274-7f4a12c10dbc
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery27ebdc90-584a-4066-b274-7f4a12c10dbc

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Skuibida_Umovy_formuvannia_2013.pdf
Розмір:
613.22 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: