Публікація:
Проблеми та шляхи визначення привабливості партнерів в контексті маркетингу

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний університет харчових технологій

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

інтеграція, структура корпоративна, управління стратегічне, маркетинг партнерський, процес виробничий, ризик

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення привабливості партнерів в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : тези доп. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 березня 2009 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2009.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в