Публікація: Напрями дослідження кон'юнктури ринку
Дата
2016
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Визначено основні цілі маркетингових досліджень кон'юнктури ринку, запропоновано основні групи даних для аналізу кон'юнктури ринку.
Опис
Ключові слова
маркетингове дослідження, кон'юнктура ринку, попит, пропозиція
Бібліографічний опис
Ларка Л. С. Напрями дослідження кон'юнктури ринку / Л. С. Ларка, А. Ф. Кузнецова // Тези доп. 24-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2016), 18-20 травня 2016 р. / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 201.