Публікація:
Напрями дослідження кон'юнктури ринку

Ескіз

Дата

2016

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Визначено основні цілі маркетингових досліджень кон'юнктури ринку, запропоновано основні групи даних для аналізу кон'юнктури ринку.

Опис

Ключові слова

маркетингове дослідження, кон'юнктура ринку, попит, пропозиція

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Напрями дослідження кон'юнктури ринку / Л. С. Ларка, А. Ф. Кузнецова // Тези доп. 24-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2016), 18-20 травня 2016 р. / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 201.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в