Публікація: Ціна інформації у інформаційному бізнесі
Дата
2017
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет им. Григория Сковороды
Анотація
Досліджується актуальна проблема функціонування інформаційного бізнесу - визначення ціни унікальної інформації. Відзначається, що формування ринкової ціни вказаного виду інформації ґрунтується на необхідності зменшення невизначеності у процесі прийняття управлінських рішень покупцем та намаганні продавця отримати специфічну "квазіренту" від монопольного володіння унікальним інформаційним ресурсом. Розглядається структура специфічної квазіренти.
The article explores the problems topical hitch functioning information business - definitions unique information prices. Notes, that the market prices formation divided form information based on necessary reduction uncertainty at process adoption management solutions buyer that Seller intention to get specific "quasi-rent» from unique information resource possession. Considered structure of specific quasi-rent.
The article explores the problems topical hitch functioning information business - definitions unique information prices. Notes, that the market prices formation divided form information based on necessary reduction uncertainty at process adoption management solutions buyer that Seller intention to get specific "quasi-rent» from unique information resource possession. Considered structure of specific quasi-rent.
Опис
Ключові слова
інформаційний бізнес, інформація, управлінські рішення, невизначеність, нееластична пропозиція унікальних товарів, квазірента, informational business, information, adoption management solutions, uncertainty, inelastic supply unique goods, Quasi-rent
Бібліографічний опис
Конохова З. П. Ціна інформації у інформаційному бізнесі / З. П. Конохова // Актуальные научные исследования в современном мире : сб. науч. тр. 25-й Междунар. науч. конф., 26-27 марта 2017 г. – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 3 (23), ч. 4. – С. 109-112.