Публікація:
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Маркетингове планування"

dc.contributor.authorМірошник, Марія Володимирівнаuk
dc.date.accessioned2018-04-26T10:21:59Z
dc.date.available2018-04-26T10:21:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Маркетингове планування" [Електронний ресурс] : для студ. заочної форми навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2017. – 5 с. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35850.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35850
dc.language.isouk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингове плануванняuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectмаркетингові програмиuk
dc.titleМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Маркетингове планування"uk
dc.typeLearning Objecten
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2017_Marketynhove_planuvannia.pdf
Розмір:
274.3 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: