Публікація: Економетричні моделі як інструмент прийняття управлінських рішень в маркетинговій стратегії підприємства
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ТОВ ВПП "Контраст"
Анотація
Опис
Бібліографічний опис
Маслак О. І. Економетричні моделі як інструмент прийняття управлінських рішень в маркетинговій стратегії підприємства / О. І. Маслак, М. В. Маслак, О. В. Анциферова // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ–2019) : тези 19-ї міжнар. наук.-техн. конф., Харків – Одеса, 11-16 вересня 2019 р. / наук. ред. В. Д. Дмитрієнко ; Нац. акад. наук України [та ін.]. – Харків : Контраст, 2019. – С. 56.