Публікація: Економетричні моделі як інструмент прийняття управлінських рішень в маркетинговій стратегії підприємства
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ТОВ ВПП "Контраст"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, ринкова економіка, маркетингова діяльність, фінансовий результат, marketing, market economy, marketing activity, financial result
Бібліографічний опис
Маслак О. І. Економетричні моделі як інструмент прийняття управлінських рішень в маркетинговій стратегії підприємства / О. І. Маслак, М. В. Маслак, О. В. Анциферова // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ–2019) : тези 19-ї міжнар. наук.-техн. конф., Харків – Одеса, 11-16 вересня 2019 р. / наук. ред. В. Д. Дмитрієнко ; Нац. акад. наук України [та ін.]. – Харків : Контраст, 2019. – С. 56.