Економетричні моделі як інструмент прийняття управлінських рішень в маркетинговій стратегії підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ТОВ ВПП "Контраст"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, ринкова економіка, маркетингова діяльність, фінансовий результат, marketing, market economy, marketing activity, financial result

Бібліографічний опис

Маслак О. І. Економетричні моделі як інструмент прийняття управлінських рішень в маркетинговій стратегії підприємства / О. І. Маслак, М. В. Маслак, О. В. Анциферова // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ–2019) : тези 19-ї міжнар. наук.-техн. конф., Харків – Одеса, 11-16 вересня 2019 р. / наук. ред. В. Д. Дмитрієнко ; Нац. акад. наук України [та ін.]. – Харків : Контраст, 2019. – С. 56.