Публікація:
Економетричні моделі як інструмент прийняття управлінських рішень в маркетинговій стратегії підприємства

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, ринкова економіка, маркетингова діяльність, фінансовий результат, marketing, market economy, marketing activity, financial result

Бібліографічний опис

Маслак О. І. Економетричні моделі як інструмент прийняття управлінських рішень в маркетинговій стратегії підприємства / О. І. Маслак, М. В. Маслак, О. В. Анциферова // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ–2019) : тези 19-ї міжнар. наук.-техн. конф., Харків – Одеса, 11-16 вересня 2019 р. / наук. ред. В. Д. Дмитрієнко ; Нац. акад. наук України [та ін.]. – Харків : Контраст, 2019. – С. 56.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в