Публікація: Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємств
Дата
2008
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ВТД "Університетська книга"
Анотація
У роботі проаналізовано результати економічної діяльності на прикладі підприємств переробної галузі України та Росії, у тому числі і маркетингової на сучасному етапі існування за допомогою регресійної моделі. На снові результатів опитування керівників з маркетингу було виділено чинники впливу на стратегічне управління діяльністю підприємств: технічні, технологічні, економічні, фінансові, інноваційні, інформаційні та доведено, що вони враховують всі сторони діяльності підприємства в комплексі, а також відбивають інтереси власників, персоналу, споживачів, партнерів, не суперечать інтересам регіону та держави, здійснено оцінку їх впливу за допомогою регресійної моделі. Розроблено багатофакторні регресійні моделі, які характеризують взаємозв’язок результатів діяльності підприємства та показників його маркетингової діяльності, показано залежність прибутку, обсягів реалізації від показників маркетингової діяльності.
Based on the results of questioning of marketing managers and references research: technical, technological, economic, financial, innovational-intellectual, informational ones, and it has been proved that they take into consideration every kinds of enterprise activity, and also reflect owner, staff consumer, partner interests, do not contradict the interests of the region and the state and it is necessary to use them as classificational attributes of enterprise development, which is indicative of enterprise marketing system formation. The analysis of marketing activity effectiveness has been made according to multifactor regressive model.
Based on the results of questioning of marketing managers and references research: technical, technological, economic, financial, innovational-intellectual, informational ones, and it has been proved that they take into consideration every kinds of enterprise activity, and also reflect owner, staff consumer, partner interests, do not contradict the interests of the region and the state and it is necessary to use them as classificational attributes of enterprise development, which is indicative of enterprise marketing system formation. The analysis of marketing activity effectiveness has been made according to multifactor regressive model.
Опис
Ключові слова
галузь переробна, промисловість України, промисловість Росії, модель регресійна, маркетинг, управління стратегічне, прибуток, обсяг реалізації
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємств / Д. В. Райко // Механізм регулювання економіки. – 2008. – № 4 (1).