Публікація:
Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємств

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-18T08:39:23Z
dc.date.available2014-02-18T08:39:23Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано результати економічної діяльності на прикладі підприємств переробної галузі України та Росії, у тому числі і маркетингової на сучасному етапі існування за допомогою регресійної моделі. На снові результатів опитування керівників з маркетингу було виділено чинники впливу на стратегічне управління діяльністю підприємств: технічні, технологічні, економічні, фінансові, інноваційні, інформаційні та доведено, що вони враховують всі сторони діяльності підприємства в комплексі, а також відбивають інтереси власників, персоналу, споживачів, партнерів, не суперечать інтересам регіону та держави, здійснено оцінку їх впливу за допомогою регресійної моделі. Розроблено багатофакторні регресійні моделі, які характеризують взаємозв’язок результатів діяльності підприємства та показників його маркетингової діяльності, показано залежність прибутку, обсягів реалізації від показників маркетингової діяльності.uk
dc.description.abstractBased on the results of questioning of marketing managers and references research: technical, technological, economic, financial, innovational-intellectual, informational ones, and it has been proved that they take into consideration every kinds of enterprise activity, and also reflect owner, staff consumer, partner interests, do not contradict the interests of the region and the state and it is necessary to use them as classificational attributes of enterprise development, which is indicative of enterprise marketing system formation. The analysis of marketing activity effectiveness has been made according to multifactor regressive model.en
dc.identifier.citationРайко Д. В. Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємств / Д. В. Райко // Механізм регулювання економіки. – 2008. – № 4 (1).uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4216
dc.language.isouk
dc.publisherВТД "Університетська книга"uk
dc.subjectгалузь переробнаuk
dc.subjectпромисловість Україниuk
dc.subjectпромисловість Росіїuk
dc.subjectмодель регресійнаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectобсяг реалізаціїuk
dc.titleВикористання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємствuk
dc.titleEconomy mathematical models usage according to analysis of economic achieving results at industry enterprisesen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MRE_2008_4_Raiko_Vykorystannia metodiv.pdf
Розмір:
476.62 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: