Публікація: Роль маркетингового менеджменту в забезпеченні стійкого росту підприємства
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Анотація
Опис
Ключові слова
економічна діяльність, ринкові відносини, маркетинг, менеджмент, підприємницька діяльність, конкурентоспроможність
Бібліографічний опис
Косенко О. П. Роль маркетингового менеджменту в забезпеченні стійкого росту підприємства / Олександра Косенко, Олег Бур'ян // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 20 жовтня 2023 р. / ред. кол.: Федорченко А. В. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 133-135.
