Публікація: Управлінська концепція іміджбілдінгу
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ВД "ІНЖЕК"
Анотація
В статті розглянута сутність та специфіка методичних аспектів організації іміджбілдінгу. Проаналізовано структуру іміджу підприємства. Запропонована модель формування іміджу предмету в результаті впливу суб’єктів управління на цільові аудиторії. Розглянуто процес формування уявлення про образ предмету з боку об’єкта, що формує імідж.
In article the essence and specificity of methodical aspects of the organization imagebuilding is considered. It is analyzed structure of image of the enterprise. The model of formation of a subject as a result of influence of subjects of management on target audiences is offered. Process of formation of representation about an image of a subject is considered from object which forms image.
In article the essence and specificity of methodical aspects of the organization imagebuilding is considered. It is analyzed structure of image of the enterprise. The model of formation of a subject as a result of influence of subjects of management on target audiences is offered. Process of formation of representation about an image of a subject is considered from object which forms image.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Заруба В. Я. Управлінська концепція іміджбілдінгу / В. Я. Заруба, О. І. Шаша // Бізнес Інформ. – 2011. – № 1. – С. 90-94.