Публікація:
Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств

dc.contributor.authorЧернобровкіна, Світлана Віталіївнаuk
dc.date.accessioned2019-12-09T13:08:59Z
dc.date.available2019-12-09T13:08:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЧернобровкіна С. В. Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств / С. В. Чернобровкіна // Перспективні напрямки розвитку економіки, фінансів, обліку, менеджменту та права: теорія і практика = Perspective directions of development of economics, finance, accounting, management and law: theory and practice: наук. вид. : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 9 березня 2019 р., м. Полтава : у 3 ч. Ч. 3. – Полтава : ЦФЕНД, 2019. – С. 45-46.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43217
dc.language.isouk
dc.publisherЦентр фінансово-економічних наукових дослідженьuk
dc.publisherФОП Гаража М. Ф.
dc.subjectмаркетинг-міксuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectбренд-кодuk
dc.subjectфілософія "мережевої" взаємодіїuk
dc.titleТеоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємствuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationa1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverya1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Chernobrovkina_Teoretychni_aspekty_2019.pdf
Розмір:
339.29 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: