Публікація:
Маркетингові дослідження

dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївнаuk
dc.contributor.authorЛарка, Андрій Володимировичuk
dc.date.accessioned2018-03-12T11:22:58Z
dc.date.available2018-03-12T11:22:58Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractКонспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження". Наведено понятійно-категоріальний апарат курсу, стислий огляд тем з методології проведення маркетингових досліджень, розглянуто основні види маркетингових досліджень, можливі цілі маркетингових досліджень, необхідна інформація та джерела її отримання, наведено методичний інструментарій оброблення даних маркетингових досліджень.uk
dc.identifier.citationМаркетингові дослідження : конспект лекцій : для студ. денної та заочної форм навчання за спец. 6.03050701 "Маркетинг" та 6.000002 "Інтелектуальна власність" / уклад.: Л. С. Ларка, А. В. Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – 88 с.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34925
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectпостачальникuk
dc.subjectкласифікація маркетингових дослідженьuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.subjectпостачальники маркетингової інформаціїuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectсегменти ринкуuk
dc.subjectкон'юнктура ринкуuk
dc.subjectпрогнозні дослідження збутуuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectмаркетингові дослідження брендівuk
dc.titleМаркетингові дослідженняuk
dc.typeLearning Objecten
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2012_Marketynhovi_doslidzhennia.pdf
Розмір:
792.5 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: