Публікація:
Собівартість продукції як фактор ринкового успіху

dc.contributor.authorЧернишенко, Олена Іванівна
dc.date.accessioned2024-05-27T20:00:59Z
dc.date.available2024-05-27T20:00:59Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractУ доповіді розглядається роль зниження собівартості у досягненні ринкового успіху для підприємств. Зазначається, що ефективне управління собівартістю може мати вирішальне значення для забезпечення конкурентних переваг та стійкого розвитку на ринку. Виокремлюються декілька ключових аспектів зменшення собівартості, включаючи оптимізацію виробничих процесів, ефективне використання ресурсів, автоматизацію та вдосконалення технологій.
dc.identifier.citationЧернишенко О. І. Собівартість продукції як фактор ринкового успіху / О. І. Чернишенко ; наук. керівник Т. О. Кобєлєва // Актуальні проблеми сучасної науки: теоретичні та практичні дослідження молодих учених : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 14–15 травня 2024 р. – Полтава : [б. в.], 2024. – С. 281-282.
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77769
dc.language.isouk
dc.publisherПолтавський державний аграрний університет
dc.subjectвитрати
dc.subjectсобівартість
dc.subjectприбуток
dc.subjectобсяг реалізації
dc.subjectпромислові підприємства
dc.titleСобівартість продукції як фактор ринкового успіху
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication5807ab5f-0f23-4dc8-8800-17e6e23e92db
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery5807ab5f-0f23-4dc8-8800-17e6e23e92db

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Chernyshenko_Sobivartist_produktsiyi_2024.pdf
Розмір:
509.9 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: