Публікація: Собівартість продукції як фактор ринкового успіху
Дата
2024
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
У доповіді розглядається роль зниження собівартості у досягненні ринкового успіху для підприємств. Зазначається, що ефективне управління собівартістю може мати вирішальне значення для забезпечення конкурентних переваг та стійкого розвитку на ринку. Виокремлюються декілька ключових аспектів зменшення собівартості, включаючи оптимізацію виробничих процесів, ефективне використання ресурсів, автоматизацію та вдосконалення технологій.
Опис
Ключові слова
витрати, собівартість, прибуток, обсяг реалізації, промислові підприємства
Бібліографічний опис
Чернишенко О. І. Собівартість продукції як фактор ринкового успіху / О. І. Чернишенко ; наук. керівник Т. О. Кобєлєва // Актуальні проблеми сучасної науки: теоретичні та практичні дослідження молодих учених : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 14–15 травня 2024 р. – Полтава : [б. в.], 2024. – С. 281-282.