Публікація:
Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-21T09:33:06Z
dc.date.available2014-02-21T09:33:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationРайко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4323
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний університет "Львівська політехніка"uk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.subjectобмін інформацієюuk
dc.subjectпартнериuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectсистема соціально-економічнаuk
dc.subjectфілософія бізнесуuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпривабливість бізнесоваuk
dc.subjectготовність споживачаuk
dc.subjectспівпрацяuk
dc.titleФормування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльностіuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Formuvannia i realizatsiia_2012.pdf
Розмір:
139.45 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: