Публікація: Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності
Дата
2012
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний університет "Львівська політехніка"
Анотація
Опис
Ключові слова
управління стратегічне, обмін інформацією, партнери, споживачі, система соціально-економічна, філософія бізнесу, конкурентоспроможність, привабливість бізнесова, готовність споживача, співпраця
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.