Публікація:
Реалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища

dc.contributor.authorШапран, Євген Миколайовичuk
dc.contributor.authorСергієнко, Олена Андріанівнаuk
dc.contributor.authorГапоненко, Ольга Євгенівнаuk
dc.contributor.authorСоснов, Ігор Ігоровичuk
dc.contributor.authorБілоцерківський, Олександр Борисовичuk
dc.contributor.authorШапран, Олена Євгенівнаuk
dc.date.accessioned2021-03-27T11:42:53Z
dc.date.available2021-03-27T11:42:53Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractУ монографії викладено сучасні уявлення про теоретико-методологічні засади розробки маркетингової політики торговельного підприємства з точки зору системного аналізу. Сформовано структурно-динамічний та рівнево-ієрархічний аспект щодо моделювання оцінки діяльності логістичної системи на підприємстві. Розроблено підхід до маркетингової політики просування продукції. Визначено ефективність роботи логістичного маркетингового відділу підприємства. Монографія призначена для студентів, аспірантів, фахівців, які досліджують проблеми управління торговельним підприємством.uk
dc.identifier.citationРеалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища : монографія / Є. М. Шапран [та ін.] ; заг. ред. Є. М. Шапран ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Планета-Прінт, 2020. – 148 с.uk
dc.identifier.isbn978-617-7897-29-2
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-4707-7964
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51795
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ "Планета-Прінт"uk
dc.subjectмонографіяuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectторговельне підприємствоuk
dc.subjectлогістична системаuk
dc.subjectчинники зовнішнього середовищаuk
dc.subjectсегментування ринку товарної продукціїuk
dc.subjectбагатовимірний аналізuk
dc.subjectдисперсійний аналізuk
dc.subjectоптимальний розмір замовленняuk
dc.subjectвибір постачальникаuk
dc.subjectуправління товарними запасамиuk
dc.subjectпараметрична транспортна модельuk
dc.subjectчинники внутрішнього середовищаuk
dc.subjectуправління перевезеннямиuk
dc.titleРеалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовищаuk
dc.typeMonographen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcf92f2f2-aae1-494e-aa26-0ac6c5735ed2
relation.isAuthorOfPublication7da8413a-d3d8-4551-aa1f-de1268590d5a
relation.isAuthorOfPublication353801c3-74d0-4aca-b457-1075da1886a8
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycf92f2f2-aae1-494e-aa26-0ac6c5735ed2

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Monohraph_Shapran_Realizatsiia_marketynhovoi_2020.pdf
Розмір:
3.93 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: