Публікація:
Організація збуту товарів в процесі маркетингової діяльності підприємства

dc.contributor.authorКосенко, Олександра Петрівнаuk
dc.contributor.authorГубарь, Л. Ю.uk
dc.date.accessioned2014-12-08T08:58:01Z
dc.date.available2014-12-08T08:58:01Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні аспекти організації збуту на підприємстві, проведено аналіз системи збуту досліджуваного підприємства та запропоновано заходи щодо її вдосконалення.uk
dc.description.abstractThe article considers the theoretical aspects of marketing in the company, an analysis of distribution companies studied and offered actions for its improvement.en
dc.identifier.citationКосенко О. П. Організація збуту товарів в процесі маркетингової діяльності підприємства / О. П. Косенко, Л. Ю. Губарь // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 14 (920), т. 2. – С. 106-111.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10670
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectринкова економікаuk
dc.subjectорганізація збутуuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectканал збутуuk
dc.subjectorganization of saleen
dc.subjectsale policyen
dc.subjectsale activityen
dc.subjectchannel of saleen
dc.titleОрганізація збуту товарів в процесі маркетингової діяльності підприємстваuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_HPI_2012_14_2_Kosenko_Orhanizatsiia.pdf
Розмір:
368.88 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
9 B
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: