Публікація:
Механізм ціноутворення як фактор розвитку систем управління інноваційною діяльністю в сфері електронної комерції

dc.contributor.authorШаульська, Лариса Володимирівна
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григорович
dc.contributor.authorКосенко, Олександра Петрівна
dc.contributor.authorМарчук, Леся Сергіївна
dc.contributor.authorГречаний, Олександр Володимирович
dc.date.accessioned2024-10-21T06:04:15Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractВ статті поставлена та вирішена задача формування стратегій ціноутворення на послуги міжнародного аутсорсингу науково-технічних послуг в європейській регіональній політиці. Доведено, що для успішного і ефективного виконання поставленої задачі необхідно використання цифрових технологій, які в цей час успішно забезпечують ефективне функціонування багатьох сфер виробничо-комерційної діяльності підприємств та організацію, включаючи і стратегію і методологію ціноутворення. Визначено, що основні переваги міжнародного аутсорсингу науково-технічної продукції в Європейській регіональній політиці включають на основі активного використання цифрових технологій, методів та інструментів доступ до глобального таланту, зниження витрат, збільшення швидкості виконання завдань і підвищення конкурентоспроможності. Узагальнення існуючих переваг використання в Європейській регіональній політиці цифрових інструментів міжнародного аутсорсингу науково-технічних послуг надало змогу стверджувати, що цифрові інструменти міжнародного аутсорсингу можуть стати потужним інструментом для підтримки і зміцнення науково-технічного розвитку в Європейському регіоні, сприяючи інноваціям, зниженню витрат і підвищенню конкурентоспроможності. Доведено, що встановлення цін на міжнародний аутсорсинг може бути складною задачею, оскільки вона зазвичай вимагає урахування різних факторів, таких як рівень спеціалізації, географічне розташування, вартість праці, конкурентоздатності на ринку та інші. Цінові стратегії в системі міжнародного аутсорсингу в Європейській регіональній політиці можуть значно впливати на успіх або невдачу підприємства. Запропоновано для практичного використання в міжнародному аутсорсингу науково-технічних послуг загальні та оригінальні цінові стратегії. До оригінальних цінових стратегій віднесено: стратегію цінного пакету, стратегію аналізу цільового ринку, стратегію вартості праці та витрат на життя, стратегію додаткових послуг та значення. Результати проведеного дослідження можуть допомогти підвищити ефективність процесу ціноутворення, забезпечити конкурентоспроможність бізнес-процесів компанії та максимізувати прибуток. Вони дозволяють швидко реагувати на зміни на міжнародному ринку, використовуючи аналіз даних та автоматизовані стратегії. Однак важливо враховувати контекст та особливості міжнародного бізнесу при використанні цих методів для досягнення оптимальних результатів.
dc.description.abstractThe article presents and solves the problem of pricing strategies for international outsourcing of scientific and technical services in European regional policy. It has been proven that the successful and effective implementation of the given task requires the use of digital technologies, which at this time successfully ensure the effective functioning of many spheres of production and commercial activity of enterprises and organization, including the strategy and pricing methodology. It was determined that the main advantages of international outsourcing of scientific and technical products in the European regional policy include, based on the active use of digital technologies, methods and tools, access to global talent, cost reduction, increased speed of task performance and increased competitiveness. Summarizing the existing advantages of using digital tools of international outsourcing of scientific and technical services in the European regional policy made it possible to assert that digital tools of international outsourcing can become a powerful tool for supporting and strengthening scientific and technical development in the European region, promoting innovation, reducing costs and increasing competitiveness. It has been proven that setting prices for international outsourcing can be a difficult task, as it usually requires taking into account various factors, such as the level of specialization, geographical location, labor costs, market competitiveness and others. Pricing strategies in the system of international outsourcing in the European regional policy can significantly affect the success or failure of the enterprise. General and original pricing strategies are proposed for practical use in the international outsourcing of scientific and technical services. Original pricing strategies include: value package strategy, target market analysis strategy, cost of labor and cost of living strategy, value added strategy, and value. The results of the conducted research can help increase the efficiency of the pricing process, ensure the competitiveness of the company's business processes and maximize profits. They allow you to quickly react to changes in the international market, using data analysis and automated strategies. However, it is important to consider the context and specifics of international business when using these methods to achieve optimal results.
dc.identifier.citationМеханізм ціноутворення як фактор розвитку систем управління інноваційною діяльністю в сфері електронної комерції / Л. В. Шаульська, П. Г. Перерва, О. П. Косенко [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – № 6. – С. 100-106.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.20998/2519-4461.2023.6.100
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7919-6733
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7108-1632
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0006-0473-7861
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82538
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectстратегії ціноутворення
dc.subjectнауково-технічна продукція
dc.subjectміжнародний аутсорсинг
dc.subjectцифровізація
dc.subjectєвропейська регіональна політика
dc.subjectpricing strategies
dc.subjectscientific and technical products
dc.subjectinternational outsourcing
dc.subjectdigitalization
dc.titleМеханізм ціноутворення як фактор розвитку систем управління інноваційною діяльністю в сфері електронної комерції
dc.title.alternativeThe pricing mechanism as a factor in the development of innovative activity management systems in the sphere of electronic commerce
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
visnyk_KhPI_2023_6_EN_Shaulska_Mekhanizm_tsinoutvorennia.pdf
Розмір:
495.22 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: