Публікація: Інноваційні способи управління фінансовими ризиками в електронній комерції та digital маркетингу
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ФОП Шейніна О. В.
Анотація
У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління фінансовими ризиками в процесі електронної комерції та digital маркетингу. Доведено значущість виявлення цифрових і фінансових ризиків протягом всієї взаємодії клієнта і компанії на основі мапи подорожі клієнта. Завдяки запропонованим методичним рекомендаціям, підприємство може системно підходити до процесу управління ризиками, ґрунтуючись на 3 етапах: виявлення критичних станів (фіксування ризикових подій) у точках дотику клієнтів; виявлення причин виникнення ризикових подій у ланцюгу ризиків; усунення причин виникнення ризикових подій у ланцюгу ризиків. Запропоновані ключові принципи управління фінансовими ризиками в процесі електронної комерції та digital маркетингу. Доведено, що управління фінансовими ризиками в процесі електронної комерції та digital маркетингу в мережі відповідає сучасним запитам ринку, що необхідно для підтримки лояльності бренду та збільшення обсягів продажів.
The article substantiates methodological recommendations for financial risk management in the process of e-commerce and digital marketing. The importance of identifying digital and financial risks during the entire interaction between the client and the company based on the client's travel map is proved. Thanks to the proposed methodological recommendations, the company can systematically approach the risk management process, based on 3 stages: identification of critical points (recording of risk events) at the points of contact of customers; identifying the causes of risk events in the risk chain; elimination of the causes of risk events in the risk chain. Key Principles of Financial Risk Management in E-Commerce and Digital Marketing Proposed It has been proven that financial risk management in e-commerce and digital online marketing meets modern market demands, which is necessary to maintain brand loyalty and increase sales.
The article substantiates methodological recommendations for financial risk management in the process of e-commerce and digital marketing. The importance of identifying digital and financial risks during the entire interaction between the client and the company based on the client's travel map is proved. Thanks to the proposed methodological recommendations, the company can systematically approach the risk management process, based on 3 stages: identification of critical points (recording of risk events) at the points of contact of customers; identifying the causes of risk events in the risk chain; elimination of the causes of risk events in the risk chain. Key Principles of Financial Risk Management in E-Commerce and Digital Marketing Proposed It has been proven that financial risk management in e-commerce and digital online marketing meets modern market demands, which is necessary to maintain brand loyalty and increase sales.
Опис
Ключові слова
економіка вражень, цифровізація, інформаційні технології, маркетингова діяльність, e-commerce, digital marketing, impression economy, risk management, digital risks, financial risks
Бібліографічний опис
Інноваційні способи управління фінансовими ризиками в електронній комерції та digital маркетингу / Ю. Л. Татаринцева [та ін.] // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2022. – № 3-4 (169-170). – С. 25-35.