Публікація:
Особливостi мiжнародної комунiкацiї при глобалiзацiї бренду

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НВФ "Студцентр"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У сучасних умовах, вивчаючи досвід в бізнес-середовищі, ми в ряді випадків розглядаємо приклади великих компаній-міжнародних і транснаціональних. З одного боку, це обумовлено політичною, економічною та соціально-культурною взаємозалежністю країн і регіонів, з іншого ефективністю великого бізнесу та менеджменту, їх розумінням міжкультурної взаємодії. Також багато компаній, в планах розвитку, розглядають варіанти розширення ринків і цільової аудиторії. Тенденція глобалізації, незважаючи на пандемію і карантинні заходи, залишається стійкою, відповідно, фокус уваги, спрямований на максимально високий рівень і дослідження діяльності глобальних брендів, допомагає рухатися в бік розвитку підприємств будь-якого рівня. У статті розглянуто сутність бренду та особливості його комунікаційної підтримки в умовах глобалізації.

Опис

Бібліографічний опис

Брінь П. В. Особливостi мiжнародної комунiкацiї при глобалiзацiї бренду / П. В. Брінь, Н. М. Меченкова // Маркетинг и реклама. – 2021. – № 7-8 (298-299). – С. 22-27.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в