Публікація:
Реклама в міжнародному маркетингу

dc.contributor.authorНовік, Ірина Олексіївнаuk
dc.contributor.authorГорбель, Ольга Миколаївнаuk
dc.contributor.authorДолуда, Марина Євгеніївнаuk
dc.contributor.authorБріль, Діана Олександрівнаuk
dc.date.accessioned2020-12-15T12:20:31Z
dc.date.available2020-12-15T12:20:31Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractДоведено, що здійснення реклами на зовнішніх ринках є однією з найбільш складних проблем реалізації міжнародного маркетингу. Це обумовлено тим, що є значні відмінності між окремими країнами, які суттєво впливають на можливості здійснення рекламної діяльності.uk
dc.identifier.citationРеклама в міжнародному маркетингу / І. О. Новік [та ін.] // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 208-211.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1912-8576
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49867
dc.language.isouk
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk
dc.subjectуправлінські рішенняuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectстандартний брендuk
dc.titleРеклама в міжнародному маркетингуuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationbb92e537-7450-4ba8-83a5-f0c4ff4daf0b
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverybb92e537-7450-4ba8-83a5-f0c4ff4daf0b

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Novik_Reklama_v_mizhnarodnomu_2020.pdf
Розмір:
418.51 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: