Publication:
Реклама в міжнародному маркетингу

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Доведено, що здійснення реклами на зовнішніх ринках є однією з найбільш складних проблем реалізації міжнародного маркетингу. Це обумовлено тим, що є значні відмінності між окремими країнами, які суттєво впливають на можливості здійснення рекламної діяльності.

Description

Citation

Реклама в міжнародному маркетингу / І. О. Новік [та ін.] // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 208-211.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By