Публікація:
Формування обліково-аналітичної інформації про витрати на маркетингову діяльність

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Хмельницький національний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, витрати, облік, збут

Бібліографічний опис

Альошин С. Ю. Формування обліково-аналітичної інформації про витрати на маркетингову діяльність [Електронний ресурс] / Сергій Альошин, Дар’я Семенець // Мейнстрим HR-інжинірингу, економіки і бізнесу у ХХІ столітті: проблеми, імперативи, шляхи розвитку : матеріали 2-ї Всеукр. студ. наук.-практ. конф., 05 червня 2024 р., м. Хмельницький / Хмельницький нац. ун-т. [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Хмельницький : ХНУ, 2024. – С. 330. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1hSx1X2zIfVimOSz0RgdjhmPp6KLeLdES/view, вільний (дата звернення 25.09.2024).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в