Публікація:
Інструменти диджиталізації у побудові персоналізованих маркетингових стратегій через соціальні мережі

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

International Center of Scientific Research

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

інформаційні технології, диджиталізація, комп'ютерні системи, маркетинг, штучний інтелект, рекламна діяльність, нейротехнології, соціальні мережі

Бібліографічний опис

Момотков І. С. Інструменти диджиталізації у побудові персоналізованих маркетингових стратегій через соціальні мережі / Момотков Ігор Сергійович, Мащенко Марина Анатоліївна // Modern tools and methods of scientific investigations : coll. of sci. papers "SCIENTIA" with proc. of the 3rd Intern. Sci. and Theoretical Conf., June 07, 2024. – Antwerp : ICSR, 2024. – P. 29-30.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в