Публікація: Конспект лекцій з дисципліни "Паблік рілейшнз у бізнесі"
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Зв’язки з громадськістю − це невід’ємна частина сучасної управлінської діяльності, спрямована на створення атмосфери взаєморозуміння між організацією і громадськістю, між партнерами в усіх сферах суспільного життя на основі правдивої і повної інформації. Зв’язки з громадськістю як наука виникли і розвиваються на стику соціальної психології, логіки, менеджменту і маркетингу, їхня основна мета − забезпечити формування громадської думки та управління нею за допомогою використання сучасних систем масової комунікації та заходів масової інформації − преси, радіо, телебачення, зв’язку, а також налагодити безпосередні контакти з громадськістю, цільовою аудиторією, партнерами, споживачами, клієнтами. Сучасний ринок характеризується дедалі більшим насиченням ринкового простору інформацією, зростанням її значущості й цінності. В цих умовах суттєво ускладняються процеси формування попиту й уподобань споживачів, здійснення маркетингового впливу на них. Зв’язки з громадськістю формують громадську думку і водночас закладають фундамент великого соціального значення. Предметом вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз у бізнесі» є сутність системи зв’язків організації (фірми) з цільовою аудиторією та її елементів, закономірності й випадковості їх виникнення, функціонування та розвитку, принципи і методи діяльності з формування та управління громадською думкою в інтересах організації і громадськості.
Опис
Бібліографічний опис
Конспект лекцій з дисципліни "Паблік рілейшнз у бізнесі" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм "Маркетинг", "Рекламний бізнес"спец. 075 "Маркетинг" / уклад.: С. В. Чернобровкіна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 55 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82770