Публікація:
Бенчмаркінг як фактор підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства

Ескіз

Дата

2020

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ФОП Панов А. М.

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що нe існує "самого кращого" виду бенчмаркінгу. Кожен з них (внутрішній, зовнішній конкурентний, зовнішній галузевий, зовнішній міжгалузевий і комбінований зовнішній і внутрішній) має свої переваги і недоліки, які необхідно брати до уваги.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, конкурентні переваги, бенчмаркінг

Бібліографічний опис

Ткачова Н. П. Бенчмаркінг як фактор підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства / Н. П. Ткачова // Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток : матеріали 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 травня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 168-169.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в