Публікація:
Сучасні технології маркетингових досліджень та рекламного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Степуріна С. О. Сучасні технології маркетингових досліджень та рекламного бізнесу / Степуріна С. О., Ломовцева В. К. // Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : зб. тез доп. 1-ї Міжнар. наук.-практ.-конф., 25 листопада 2021 р. = Modern management of organizations: concepts, digital transformations and innovative development models : collection of abstr. of the 1st Intern. Sciю and Practic. Conf., November 25, 2021 / гол. ред. Б. В. Самородов ; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2021. – 1 електрон. опт. диск (СD-ROM). – С. 110-112.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в