Публікація:
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Рекламний менеджмент"

dc.contributor.authorРоманчик, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned2024-09-03T11:11:07Z
dc.date.available2024-09-03T11:11:07Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractПри вивченні дисципліни увагу здобувачів зосереджено на прийнятті рішень щодо рекламної кампанії в усіх ланках рекламного бізнесу (рекламодавець — рекламна агенція —дослідницькі фірми —споживач), наводяться моделі поведінки споживачів і засоби кількісних (якісних) вимірювань упливу реклами на цільову аудиторію. Матеріал практичних занять пов’язує в єдине ціле концепції рекламного бізнесу, моделі поведінки споживачів, вимірювання результатів показу рекламного звернення та залежні від них рішення стосовно проведення рекламної кампанії, прогнозування її перебігу й дієвості рекламних заходів. Підкреслюється, що рекламний менеджмент розглядається в контексті маркетингу та загальної стратегії фірми-рекламодавця.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Рекламний менеджмент" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти освітньої програми "Маркетинг" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 26 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80766.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80766
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectрекламний менеджмент
dc.subjectреклама
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectпрактичні роботи
dc.subjectрегулювання рекламної діяльності
dc.titleМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Рекламний менеджмент"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2024_Reklamnyi_menedzhment.pdf
Розмір:
352.75 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: