Публікація:
Стратегія міжнародного маркетингу високотехнологічного підприємства

Ескіз

Дата

2017

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

високі технології, продуктивність праці, ринок, експорт, маркетинг, конкурентна стратегія

Бібліографічний опис

Чайкова О. I. Стратегія міжнародного маркетингу високотехнологічного підприємства / О. I. Чайкова, О. В. Повшенко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 25-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2017, [17-19 травня 2017 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 264.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в