Публікація: Стратегія міжнародного маркетингу високотехнологічного підприємства
Дата
2017
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
високі технології, продуктивність праці, ринок, експорт, маркетинг, конкурентна стратегія
Бібліографічний опис
Чайкова О. I. Стратегія міжнародного маркетингу високотехнологічного підприємства / О. I. Чайкова, О. В. Повшенко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 25-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2017, [17-19 травня 2017 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 264.