Публікація:
Теоретичні основи маркетингових ризиків

dc.contributor.authorРоманчик, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.authorСтрук, Дмитро М.
dc.date.accessioned2024-06-20T10:57:54Z
dc.date.available2024-06-20T10:57:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРоманчик Т. В. Теоретичні основи маркетингових ризиків [Електронний ресурс] / Романчик Т. В., Струк Д. М. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Львів, 21-22 березня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 74-76. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78529
dc.language.isouk
dc.publisherЛьвівський національний університет імені Івана Франка
dc.subjectризик
dc.subjectмаркетингові ризики
dc.subjectтеорія ризиків
dc.subjectризики комунікаційної діяльності
dc.titleТеоретичні основи маркетингових ризиків
dc.title.alternativeTheoretical basics of marketing risks
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Romanchyk_Teoretychni_osnovy_2024.pdf
Розмір:
448.21 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: