Публікація:
Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сумський державний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

В статті запропоновано оцінювати рівень конкурентоспроможності продукції в умовах споживчого ринку та у внутрішньому середовищі підприємства. Розглянуто методичний підхід до вибору об'єктів управління рівнем конкурентоспроможності на основі співставлення оцінок. Особливу увагу приділено визначенню ступеню бажаності розвитку виробів підприємства.
The paper proposes estimation of the level of competitiveness in the consumer market and in the internal environment of the enterprise. The methodical approach to selecting objects for management on the basis of comparison of the level of competitiveness is observed. Particular attention is given to the degree of company products desirability.

Опис

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства / П. Г. Перерва, Т. В. Романчик // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2012. ‒ № 4. – С. 230-235.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в