Публікація: Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства
Дата
2012
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Сумський державний університет
Анотація
В статті запропоновано оцінювати рівень конкурентоспроможності продукції в умовах споживчого ринку та у внутрішньому середовищі підприємства. Розглянуто методичний підхід до вибору об'єктів управління рівнем конкурентоспроможності на основі співставлення оцінок. Особливу увагу приділено визначенню ступеню бажаності розвитку виробів підприємства.
The paper proposes estimation of the level of competitiveness in the consumer market and in the internal environment of the enterprise. The methodical approach to selecting objects for management on the basis of comparison of the level of competitiveness is observed. Particular attention is given to the degree of company products desirability.
The paper proposes estimation of the level of competitiveness in the consumer market and in the internal environment of the enterprise. The methodical approach to selecting objects for management on the basis of comparison of the level of competitiveness is observed. Particular attention is given to the degree of company products desirability.
Опис
Ключові слова
ринкова конкурентоспроможність, внутрішня конкурентоспроможність, співставлення оцінок, бажаність розвитку проектів, market competitiveness, internal competitiveness, estimation comparison, map of project development desirability
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства / П. Г. Перерва, Т. В. Романчик // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2012. ‒ № 4. – С. 230-235.