Публікація: Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Міжнародний маркетинг"
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Мета дисципліни «Міжнародний маркетинг» – формування знань щодо базових категорій міжнародного маркетингу, методологічних аспектів організації міжнародної маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Завдання дисципліни «Міжнародний маркетинг» – вивчення теоретичних понять категорій міжнародного маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації міжнародної маркетингової діяльності; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення міжнародної маркетингової діяльності. Предметом вивчення дисципліни «Міжнародний маркетинг» є процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб'єктів ринку.
Опис
Ключові слова
методичні вказівки, економічна діяльність, фінанси, ринкові відносини, споживачі, товарна політика
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Міжнародний маркетинг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 28 с.