Публікація:
Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Міжнародний маркетинг"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Мета дисципліни «Міжнародний маркетинг» – формування знань щодо базових категорій міжнародного маркетингу, методологічних аспектів організації міжнародної маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Завдання дисципліни «Міжнародний маркетинг» – вивчення теоретичних понять категорій міжнародного маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації міжнародної маркетингової діяльності; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення міжнародної маркетингової діяльності. Предметом вивчення дисципліни «Міжнародний маркетинг» є процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб'єктів ринку.

Опис

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Міжнародний маркетинг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 28 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в