Публікація:
Складові аналізу маркетингової товарної політики підприємства

Ескіз

Дата

2012

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У статті розглянуто складові аналізу товарної політики підприємства з метою визначення набору дій товаровиробника по формуванню і управлінню асортиментом товарів.
In the article the constituents of analysis of commodity politics of enterprise are considered with the aim of determination of set of actions of commodity producer on forming and management of commodities an assortment

Опис

Ключові слова

маркетингова товарна політика, життєвий цикл товару, ранжирування, індекс Лернера, marketing commodity policy, life cycle of commodity, ranging, index of Лернера

Бібліографічний опис

Кучіна С. Е. Складові аналізу маркетингової товарної політики підприємства / С. Е. Кучіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 14 (920), т. 2. – С. 7-9.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в