Публікація: Складові аналізу маркетингової товарної політики підприємства
Дата
2012
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглянуто складові аналізу товарної політики підприємства з метою визначення набору дій товаровиробника по формуванню і управлінню асортиментом товарів.
In the article the constituents of analysis of commodity politics of enterprise are considered with the aim of determination of set of actions of commodity producer on forming and management of commodities an assortment
In the article the constituents of analysis of commodity politics of enterprise are considered with the aim of determination of set of actions of commodity producer on forming and management of commodities an assortment
Опис
Ключові слова
маркетингова товарна політика, життєвий цикл товару, ранжирування, індекс Лернера, marketing commodity policy, life cycle of commodity, ranging, index of Лернера
Бібліографічний опис
Кучіна С. Е. Складові аналізу маркетингової товарної політики підприємства / С. Е. Кучіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 14 (920), т. 2. – С. 7-9.