Публікація:
Складові аналізу маркетингової товарної політики підприємства

dc.contributor.authorКучіна, Світлана Едуардівнаuk
dc.date.accessioned2014-12-08T09:03:19Z
dc.date.available2014-12-08T09:03:19Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractУ статті розглянуто складові аналізу товарної політики підприємства з метою визначення набору дій товаровиробника по формуванню і управлінню асортиментом товарів.uk
dc.description.abstractIn the article the constituents of analysis of commodity politics of enterprise are considered with the aim of determination of set of actions of commodity producer on forming and management of commodities an assortmenten
dc.identifier.citationКучіна С. Е. Складові аналізу маркетингової товарної політики підприємства / С. Е. Кучіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 14 (920), т. 2. – С. 7-9.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10673
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk
dc.subjectранжируванняuk
dc.subjectіндекс Лернераuk
dc.subjectmarketing commodity policyen
dc.subjectlife cycle of commodityen
dc.subjectrangingen
dc.subjectindex of Лернераen
dc.titleСкладові аналізу маркетингової товарної політики підприємстваuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8ad2604c-9899-475f-a92d-de8b8c1c59d0
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8ad2604c-9899-475f-a92d-de8b8c1c59d0

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_HPI_2012_14_2_Kuchina_Skladovi.pdf
Розмір:
355.74 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
9 B
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: